SUSHI & VEGA ZALTBOMMEL

Recentebeoordeling


4 sterren uit 1122 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi & Vega Zaltbommel. Meer weten? Ontdek meer

22 jun 2026 om 7:34 Heerlijke sushi, sushi burrito uitgeprobeerd en was er lekker, super met de bijpassende sausjes! Bezorging was super!
21 jun 2026 om 5:34 Heerlijke sushi zeker een aanrader!
20 jun 2026 om 23:46 Very tasty! Excellent!
19 jun 2026 om 23:13 Goed eten, service is ook goed
18 jun 2026 om 17:34 Was weer top! Lekkere nieuwe roll
14 jun 2026 om 21:11 Lekkere sushi, goede service
13 jun 2026 om 20:40 Snel bezorgd
13 jun 2026 om 18:46 Heerlijk
7 jun 2026 om 17:45 Optijd en kwaliteit goed
31 mei 2026 om 0:40 De bestelling was heel laat, de tas zat vol met soya saus dus alles zat er onder helaas. Maar voor de rest waren de gerechten lekker
29 mei 2026 om 20:07 Het bezorgen duurde 2,5u zonder dat je ook op de hoogte gehouden word
25 mei 2026 om 21:53 Lekker? Ja dat wel. Maar bijna 3 uur moeten wachten op de bestelling. Dood zonde.