Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi & Vega Zaltbommel. Meer weten? Ontdek meer
Susanna
22 jun 2026 om 7:34
Heerlijke sushi, sushi burrito uitgeprobeerd en was er lekker, super met de bijpassende sausjes! Bezorging was super!
Marouan
21 jun 2026 om 5:34
Heerlijke sushi zeker een aanrader!
Gregor
20 jun 2026 om 23:46
Very tasty! Excellent!
Khalid
19 jun 2026 om 23:13
Goed eten, service is ook goed
emma
18 jun 2026 om 17:34
Was weer top! Lekkere nieuwe roll
Meike
14 jun 2026 om 21:11
Lekkere sushi, goede service
Theo
13 jun 2026 om 20:40
Snel bezorgd
emma
13 jun 2026 om 18:46
Heerlijk
Arjan
7 jun 2026 om 17:45
Optijd en kwaliteit goed
Roos
31 mei 2026 om 0:40
De bestelling was heel laat, de tas zat vol met soya saus dus alles zat er onder helaas. Maar voor de rest waren de gerechten lekker
Daniek
29 mei 2026 om 20:07
Het bezorgen duurde 2,5u zonder dat je ook op de hoogte gehouden word
Bart
25 mei 2026 om 21:53
Lekker? Ja dat wel. Maar bijna 3 uur moeten wachten op de bestelling. Dood zonde.